Asset Details
MbrlCatalogueTitleDetail
Do you wish to reserve the book?
دور ممارس العلاقات العامة في تسويق الخدمة الصحية
by
التركيت، خالد حامد مؤلف
in
الرعاية الصحية الكويت
/ العلاقات العامة الكويت
/ الخدمة الاجتماعية الطبية الكويت
2024
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
دور ممارس العلاقات العامة في تسويق الخدمة الصحية
by
التركيت، خالد حامد مؤلف
in
الرعاية الصحية الكويت
/ العلاقات العامة الكويت
/ الخدمة الاجتماعية الطبية الكويت
2024
Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
BOOK
دور ممارس العلاقات العامة في تسويق الخدمة الصحية
2024
Available to read in the library!
Request Book From Autostore
and Choose the Collection Method
Overview
يتناول هذا الكتاب دور ممارس العلاقات العامة في التسويق للخدمات الصحية حيث يقدم الكتاب مفهوما لممارس العلاقات العامة، وأخلاقياتة ومبادئة ومهاراته، وأهدافة الخاصة بالجمهور الداخلي والخارجي في المؤسسات، ويعرض الكتاب أيضا ملخصا لوظائف ممارس العلاقات العامة في المؤسسات الصحية ودوره في مواجهة الأزمات داخل المؤسسات الصحية ويؤكد الكاتب على أهمية دور ممارس العلاقات العامة في المؤسسات الصحية وأساليبه في تحفيز وحل مشكلات العاملين داخل المؤسسات، كما تناول الكاتب مفهوم العلاقات العامة التسويقية ودورها في تحقيق الأهداف التسويقية وأهميته في المؤسسات، كما يسلط الضوء على تسويق الخدمات الصحية ومفهومها وأهميته وأهداف تسويق الخدمة الصحية، وتناول الكتاب أيضا التطور الفكري لتسويق الخدمة الصحية وسلوك المستهلك للخدمة الصحية والعوامل المؤثرة في السلوك الاستهلاكي للمريض، وقام الكاتب في هذا الكتاب بتطبيق جزأ ميدانيا على عدد من المستشفيات في دولة الكويت المعرفة ورصد دور ممارسي العلاقات العامة في تسويق الخدمة الصحية ومعرفة المعوقات التي تواجه إدارة العلاقات العامة في المؤسسات الصحية الكويتية.
Publisher
دار الفجر للنشر والتوزيع
ISBN
9789773585372
Item info:
2
items available
2
items total in all locations
| Call Number | Copies | Material | Location |
|---|---|---|---|
| RA 395 .K9 T57 2024 | 2 | BOOK | AUTOSTORE |
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.