MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
إدارة الإعلان التجاري
إدارة الإعلان التجاري
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
إدارة الإعلان التجاري
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
إدارة الإعلان التجاري
إدارة الإعلان التجاري

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
إدارة الإعلان التجاري
إدارة الإعلان التجاري
BOOK

إدارة الإعلان التجاري

2015
Overview
يتحدث الكتاب عن إدارة الإعلان التجاري حيث أن موضوع الإعلان التجاري وخصوصا الإعلان التجاري الناجح الذي يستطيع جذب أكبر عدد من الزبائن للمؤسسة المنتجة للسلع أو الخدمات، عمد هذا الكتاب على دراسة مفهوم الإدارة وعناصرها والهيكل التنظيمي للمنشآت، وبيان موقع إدارة الإعلان على الهيكل التنظيمي للمؤسسة، عرف بالنواحي الإقتصادية التي تؤثر في الطلب على السلعة وعرضها في الأسواق والوصول إلى السعر المناسب حتى يتمكن الإعلان من تحديد هدفه النهائي، مع إلقاء الضوء على دور إدارات الإنتاج والتسويق والمالية والمبيعات وتأثيرها في الحملات الإعلانية. كما تحدث هذا الكتاب عن أسس الإعلان التجاري الناجح والترويج والفرق بين البيع والمناولة، وكيفية إختيار وسيلة الإعلان الأفضل مع المقارنة بين وسائل الإعلان المختلفة.
Publisher
دار أسامة للنشر والتوزيع : نبلاء ناشرون وموزعون
ISBN
9789957222628
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HF 5821 .A28 2015 1 BOOK BUSINESS
1 BOOK AUTOSTORE