MbrlCatalogueTitleDetail

Do you wish to reserve the book?
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده
Hey, we have placed the reservation for you!
Hey, we have placed the reservation for you!
By the way, why not check out events that you can attend while you pick your title.
You are currently in the queue to collect this book. You will be notified once it is your turn to collect the book.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place the reservation. Kindly try again later.
Are you sure you want to remove the book from the shelf?
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to remove the title from your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Title added to your shelf!
Title added to your shelf!
View what I already have on My Shelf.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
While trying to add the title to your shelf something went wrong :( Kindly try again later!
Do you wish to request the book?
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده

Please be aware that the book you have requested cannot be checked out. If you would like to checkout this book, you can reserve another copy
How would you like to get it?
We have requested the book for you! Sorry the robot delivery is not available at the moment
We have requested the book for you!
We have requested the book for you!
Your request is successful and it will be processed during the Library working hours. Please check the status of your request in My Requests.
Oops! Something went wrong.
Oops! Something went wrong.
Looks like we were not able to place your request. Kindly try again later.
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده
الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده
Book

الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده

2016
Overview
يتناول كتاب (الإعلان : أنواعه، مبادئه، طرق إعداده) والذي قام بتأليفه (محمد عبد الفتاح الصيرفي) في حوالي (258 صفحة) موضوع (الإعلان) مستعرضا المحتويات التالية : الفصل الأول : مفهوم الإعلان وخصائصه وأنواعه، الفصل الثاني : تخطيط النشاط الإعلاني وما يتطلبه ذلك من تحليل السوق وجمع المعلومات واختبار الوسائل الإعلانية وتحديد وتحديد مخصصات الإعلان والحملة الإعلانية وتنفيذها وتقييمها، الفصل الثالث : تنظيم إدارة الإعلان وما يحتاجه التنظيم الداخلي للإعلان وعلاقة إدارة الإعلان بالإدارات الأخرى في المنشأة، الفصل الرابع : توجيه النشاط الإعلاني أو الاتصالات في الإعلان وعناصر الاتصال ووسائله والرسالة الموجهه ومدى قدرتها على إقناع المستهلك، الفصل الخامس : وسائل نشر الإعلان كالصحف والمجالات والإذاعة والتلفزيون والإنترنت وغيرها، الفصل السادس : الصعوبات المترتبة على فحص كفاءة دفاعية الإعلان وطرق وأساليب فحص فاعلية الإعلان.
Publisher
دار المناهج للنشر والتوزيع
ISBN
9789957182526
Item info:
2 items available
2 items total in all locations
Holdings :
Call Number Copies Material Location
HF 5823 .S57 2016 1 BOOK BUSINESS
1 BOOK AUTOSTORE