تفاصيل الأصول
MbrlCatalogueTitleDetail
هل ترغب في حجز الكتاب؟
Influencer : building your personal brand in the age of social media
بواسطة
Hennessy, Brittany, author
في
Internet marketing.
/ Branding (Marketing)
/ Self-presentation.
/ Success in business.
/ Online social networks.
/ Social media.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion.
/ BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marketing.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Entrepreneurship.
لقد وضعنا الحجز لك!
بالمناسبة ، لماذا لا تستكشف الفعاليات التي يمكنك حضورها عند زيارتك للمكتبة لإستلام كتبك
أنت حاليًا في قائمة الانتظار لالتقاط هذا الكتاب. سيتم إخطارك بمجرد انتهاء دورك في التقاط الكتاب
هل أنت متأكد أنك تريد إزالة الكتاب من الرف؟
Influencer : building your personal brand in the age of social media
بواسطة
Hennessy, Brittany, author
في
Internet marketing.
/ Branding (Marketing)
/ Self-presentation.
/ Success in business.
/ Online social networks.
/ Social media.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion.
/ BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marketing.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Entrepreneurship.
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إزالة العنوان من الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
وجه الفتاة! هناك خطأ ما.
أثناء محاولة إضافة العنوان إلى الرف ، حدث خطأ ما :( يرجى إعادة المحاولة لاحقًا!
هل تريد طلب الكتاب؟
Influencer : building your personal brand in the age of social media
بواسطة
Hennessy, Brittany, author
في
Internet marketing.
/ Branding (Marketing)
/ Self-presentation.
/ Success in business.
/ Online social networks.
/ Social media.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Advertising & Promotion.
/ BUSINESS & ECONOMICS / E-Commerce / Internet Marketing.
/ BUSINESS & ECONOMICS / Entrepreneurship.
يرجى العلم أن الكتاب الذي طلبته لا يمكن استعارته. إذا كنت ترغب في إستعارة هذا الكتاب ، يمكنك حجز نسخة أخرى
Book
Influencer : building your personal brand in the age of social media
متوفر في المكتبة
اطلب الآن
واختر طريقة الاستلام
نظرة عامة
Every one of your favorite influencers started with zero followers and had to make a lot of mistakes to get where they are today--earning more money each year than their parents made in the last decade. But to become a top creator, you need to understand the strategies behind the Insta-ready lifestyle . . . As nightlife blogger, then social media strategist, and now Senior Director of Influencer Strategy and Talent Partnerships at Hearst Magazines Digital Media, Brittany Hennessy has seen the role of influencers evolve and expand into something that few could have imagined when social media first emerged. She has unrivaled insight into where the branded content industry was, where it is, and where it's going.
الناشر
Citadel Press, Kensington Publishing Corp.
موضوع
ISBN
9780806538853, 0806538856
نسخة متاحة:
1
العنصر متاح
1
إجمالي العنصر في جميع المواقع
اتصل بالرقم | نسخ | مواد | موقع |
---|---|---|---|
HF5415.1265.H464 2018 | 1 | BOOK | BUSINESS |
يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة على موقعنا.